onsdag den 13. juni 2012

Typisk...

Det er så typisk, at to dage inden jeg skal til mundtlig musik årsprøve, forsvinder min stemme næsten! Prøven er i morgen, og i dag har min stemme det lidt bedre - dog bliver jeg nødt til konstant at drikke te, for at holde den varm. Inden jeg går i seng i aften laver jeg også lige en cocktail af lækre ting (not), som skal gøre min stemme klar igen. Desperate situationer kræver desperate løsninger, så jeg blander mig en lille drink , som består af:

Kamille te
En skive citron
Alt det honning man ønsker
Whiskey

Det skulle åbenbart virke, så det håber jeg på det gør! Jeg skal nemlig synge "If I ain't got you" med Alicia Keys, og min stemme skal være i topform for at kunne få 10 eller 12. Udover at synge skal jeg analysere en sang, og de to karakterer lægges sammen og divideres med 2 for at finde den endelige karakter. Da jeg ikke er den bedste til analyse delen, skal min sang bare gå godt!
Kryds fingre for mig!
Love Janne