torsdag den 21. juni 2012

Endelig sommer!

Så er vejret endelig blevet nogenlunde fornuftigt. Solen skinner og himmelen er blå - jeg elsker det! Dog har jeg skulle arbejde en del her de sidste par dage i bageriet, men så tjener jeg jo også penge. Også i dag har jeg været på arbejde og vil nu cykle mig en tur på 12 km og måske senere en tur til stranden. Her er en af de to bikinier jeg har købt i år. Den er fra H&M og var bestemt ikke dyr! Tror den kostede omkring 180 kr. Jeg elsker H&M's bikinier, fordi der er så mange at vælge imellem, så man finder næsten altid et eller to sæt man forelsker sig i. Min er hvid, stropløs og har guld-lignende lynlåse foran på toppen og i siden på underdelen. Så den første gang i "Kig ind" og jeg måtte bare eje den. 
Håber I nyder varmen - Janne 

319712_405939296112162_1475911587_n_large