tirsdag den 12. juni 2012

It's like an addiction

Jeg er afhængig af tv serier - sådan er det bare! Det har jeg altid været og det vil jeg altid være. Pt. er jeg igang med at se 5. sæson af Gossip Girl og jeg kan ikke stoppe igen når jeg først er gået igang, så jeg er derfor snart færdig med sæsonen. Her er en liste over lækre lækre tv serier, som jeg alle har set (måske ikke alle sæsoner) Min liste kunne fortsætte forevigt, men her er et par stykker:

Gossip Girl 
Friends
Sex and the city 
Weeds 
Desperate housewifes 
Glee
The secret life of the american teenager
Modern family
10 things I hate about you
The vampire diaries 
90210 (det gamle)
90210 (det nye)
True blood
One three hill
Pretty little liars
Pan am
Supernatural 
Dawson's Creek 
Grey's anatomi 
NCIS 
Bones
How I met your mother
Skins (UK)
CIS Miami
Las Vegas
Teen Wolf
Scrubs