torsdag den 7. juni 2012

Prøveeksamener..

Hej skønne læsere!
De sidste par dage har stået på engelsk og dansk skriftlig prøveeksamener, som jeg tror er gået meget godt. Hvis det ikke er, kan det også være lige meget, for det er jo bare prøveeksamener, og de tæller derfor ikke for noget, de er der bare, så man kan få erfaring med de skriftligeeksamener. I morgen har jeg så min sidste skriftligeprøveeksamen. Det er skriftlig musik, så det er jeg ret spændt på, da vi kun har fire timer til at færdiggøre vores opgave. Opgaven går ud på, at man får en melodi, som man skal lave korstemmer, medstemmer, svarkor, walking bas og two-beat bas på. Jeg kan sagtens finde ud af det, plejer bare at være ret langsom til at få det hele lavet, så håber jeg kan nå det!
Hele min dag i dag har været ret afslappende. Efter jeg kom hjem fra gym, var jeg alene hjemme, så jeg lagde bare på sofaen foran tv'et og slappede af. Nu vil jeg gå forholdsvis tidligt i seng, så jeg er frisk og veludhvilet til i morgen.
xoxo Janne